Dit was zonder twijfel de beste tour die we hebben gehad tijdens ons verblijf van twee weken in Japan. Vanaf het moment dat we Taka ontmoetten, creëerde hij een geweldige sfeer die ontspannen, gastvrij en ongelooflijk leuk was. Het voelde veel meer als een avondje uit met oude vrienden dan als een rondleiding.
We bezochten verborgen, lokale izakaya's die we zelf nooit zouden hebben gevonden en proefden onderweg wat fantastisch eten en drinken. Elke stop voelde authentiek en gaf ons een kijkje in een kant van Osaka die de meeste bezoekers waarschijnlijk nooit zullen ervaren.
Een speciale vermelding gaat uit naar Taka, die een uitstekende gids was en voor de avond een echte vriend. Je merkt meteen hoe gepassioneerd hij is over wat hij doet, en zijn enthousiasme maakte de ervaring nog onvergetelijker.
De organisatie was van begin tot eind onberispelijk en we konden gewoon ontspannen en genieten zonder ons ergens zorgen over te maken.
Een laatste aanbeveling: ga zeker voor de extra stop aan het einde van de tour!