De ervaring van als oké. We kwamen tegen een paar problemen aan, het lijkt erop dat de host niet de juiste informatie aan de gids heeft verstrekt. We boekten een grote boot, die op de foto's, maar we werden om de een of andere reden in een kleinere boot gezet en zonder waarschuwing. Ze vermeldden een gratis drankje en we moesten er in principe voor vechten. De gids was geweldig, hij deed zijn best met wat hij kreeg om mee te werken. Het eten is vrij goed en het uitzicht op de rivier is mooi. Houd er rekening mee dat je misschien een tafel met anderen moet delen, iets wat we niet hadden verwacht. Mijn aanbeveling is om de host een bericht te sturen en een paar dingen te bevestigen voordat je reserveert.