Geweldige ervaring met Floriane! De tour was leuk, goed georganiseerd en vol geweldige eetgelegenheden die ik zelf nooit zou hebben ontdekt. De fietstocht maakte het nog leuker en het was een unieke manier om Londen te verkennen. Floriane was vriendelijk, energiek en zorgde ervoor dat iedereen zich op zijn gemak voelde. Ik heb er echt van genoten om nieuwe mensen te ontmoeten, meer te weten te komen over de eetcultuur van Londen en de hele middag heerlijk eten te proberen. Ik raad deze ervaring ten zeerste aan iedereen aan die Londen bezoekt en op zoek is naar iets leuks, sociaals en anders!