Suemi was spectaculair. Zo schattig, deskundig en gepassioneerd. We hebben zoveel geleerd over nihonshu, van het creatieproces, de indeling, de rangschikking van zoet/droog en nog veel meer. We hadden ook zo'n geweldige groep. We zullen ons voor altijd herinneren dat we voor het eerst Japanse sake dronken. Bedankt Suemi, Eddie, Tariq, Aaron en Moo. Veel liefde van Jonny en Boo. Wij raden deze proeverij aan iedereen aan.