Een van de hoogtepunten van mijn reis naar Bali. Ik zou dit soort jungle nooit alleen betreden, dus een lokale host die het gebied echt kent, maakte de ervaring heel authentiek en bijzonder. Hij was ongelooflijk deskundig en leidde ons door alles heen.
Het meer en de tempel waren prachtig, en het beste was dat we bijna de enige toeristen waren, vooral bij het meer. Het voelde vredig en echt.
De koffieplantage was ook geweldig. De thee was echt ongelofelijk en ik heb er uiteindelijk veel gekocht om mee naar huis te nemen. Daarna hebben we een heerlijke lokale lunch gehad.
Onze host en chauffeur waren zulke geweldige jongens en we konden de hele dag zo goed met elkaar opschieten. De verhuurder nam zelfs foto's van ons bij de waterval en was zo'n aardig, warmhartig persoon. De chauffeur zette ons daarna ook af bij ons hotel in Ubud, wat super handig was.
Echt een onvergetelijke ervaring. Zeer aan te bevelen!