Het eten was absoluut lekker. Elke stop voelde zorgvuldig gekozen en je kon echt zien dat de host om kwaliteit geeft. We hebben een verscheidenheid aan lokale specialiteiten geprobeerd en ik vond het heerlijk dat er een mix van smaken en texturen was — van hartige hapjes tot zoete lekkernijen — en alles smaakte vers. Een van mijn favoriete dingen was dat we niet alleen aten; we leerden. De host legde de ingrediënten en tradities uit op een manier die gemakkelijk te begrijpen en echt interessant was, zelfs voor iemand die geen expert in de keuken is.
Wat ik het leukst vond was de sfeer van de groep en de energie van de host. De host was vriendelijk, attent en zeer deskundig en zorgde er ook voor dat iedereen werd opgenomen. Het voelde alsof je tijd doorbracht met een vriend in plaats van een tour met script te volgen. Ik waardeerde ook de kleine details: controleren of we comfortabel waren, ervoor zorgen dat we tijd hadden om foto's te maken, vragen met geduld beantwoorden en persoonlijke aanbevelingen voor restaurants en plaatsen delen.