De ervaring van het maken van pizza met Umberto is iets dat we niet zullen vergeten. Hij was meer dan deskundig, maar nog belangrijker: hij kon lesgeven en tegelijkertijd de ervaring leuk, plezierig en persoonlijk maken. Ik denk dat het moeilijk zou zijn om zo'n ervaring te krijgen in een grotere klas. Ik zou het iedereen ten zeerste aanbevelen, we hopen terug te komen als we weer in Como zijn!