Dit was een uitstekende activiteit, van de gids, Ricardo, tot de organisatoren, Paulo en zijn vrouw, tot het prachtige landschap, de geweldige fietsen en de heerlijke lunch en geitenkaas- en wijnproeverij. Om de andere gasten die op onze tour waren niet te vergeten - het was leuk om met een geweldig gezin te zijn, inclusief kinderen - wat een manier om een dag door te brengen in Umbrië!! Zoveel eten - zorg ervoor dat je je eetlust opwerkt en geniet van de gastvrijheid van de verhuurders bij de wijnmakerij en de geitenboerderij - beide waren zo vrijgevig met hun geweldige producten en locaties.
Echt een onvergetelijke dag tijdens onze vakantie.
Molte grazie aan Paulo en iedereen die aan onze tour heeft gewerkt!!