dit was een geweldige ervaring! Thove was een geweldige gids, erg vriendelijk en deskundig. Zag wat prachtige bossen en nog mooiere paddenstoelen. Gevolgd met een heerlijke zelfgemaakte maaltijd. We hebben er zoveel gevonden, en ze waren eerlijk gezegd de beste paddenstoelen die ik ooit heb gegeten. Hoogtepunt van mijn reis en de moeite waard om hiervoor naar Noorwegen te komen!