10/10! Het was geweldig! De locatie is prachtig, de leraar was super vriendelijk en had een erg leuke les voorbereid. We zijn allebei totaal beginners, maar aan het einde van de les konden we al een echt stukje tango choreografie samen dansen, super cool! Helaas zijn we nog maar een paar dagen in Buenos Aires, anders had ik zeker nog meer lessen willen nemen!