Ik vond deze workshop geweldig! Het is een zeer kleine groep, dus het was supergemakkelijk om je op je gemak te voelen bij het stellen van vragen, praten, grappen maken, enz. De sfeer in de winkel is vredig en gezellig. Ik zou zeggen dat het de perfecte activiteit is voor een relaxte zondagochtend of -middag wanneer je iets leuks en boeiends wilt doen op een ontspannen manier met een vriend!! Onze gastheer Paul, de chocolatier, was zo behulpzaam en deskundig dat hij de ervaring zo naadloos en plezierig maakte! Ik kom zeker terug (ik heb ook wat heerlijke chocoladepralines gekocht), misschien dit najaar... Het is een perfecte binnenactiviteit voor het gezelligste seizoen van het jaar!!!