Ik heb een geweldige, rustige paardrijtocht gehad in een fantastische omgeving. Ik was erg blij om Jules te leren kennen als een zeer deskundige en gepassioneerde paardenmens. De prachtige paarden zijn stevig op de benen, vriendelijk en kalm op het heuvelachtige, rotsachtige terrein. Het was ook fijn om te zien hoe paardvriendelijk ze worden gehouden. De uitrusting voor de paarden is van hoge kwaliteit. Ik heb dit allemaal nog nooit op zo'n positieve manier gezien bij andere manegestallen, dus voor mij lijkt het niet vanzelfsprekend. Bedankt voor deze ervaring!