De sport is leuk, maar de sfeer had beter gekund. De werknemers waren aardig, maar niet erg behulpzaam. Het is een sport die als je het nog niet eerder hebt beoefend, je de hele dag zult besteden aan het leren hoe je het moet doen en ze helpen je niet veel. Maar dat is niet het probleem, het probleem is dat het een zeer kleine plek is met slechts één startgebied en er was een moment waarop we met 10 in de rij stonden en je 20 minuten moest wachten op je beurt, en het was een rustige dag!😅! Karims haar was nergens te bekennen. Geen hulp van hem.