Sibylle heeft een hele leuke middag voor mijn vriend en mij georganiseerd. Ze was niet alleen zeer goed op de hoogte van Annecy, eten en koken, maar het was ook leuk om met haar te praten en dingen over haar te weten te komen. Haar huis en achtertuin waar we aten zijn prachtig. We vonden het een geweldige manier om een nieuwe plek te leren kennen :)