De routebeschrijving naar het café had duidelijker kunnen zijn, aangezien er meer dan één blauw huis in de straat staat.
Onze gids Caesar stond geduldig op ons te wachten, hoewel we er ongeveer 20 minuten over deden om de locatie te vinden. Hij was erg vriendelijk en deskundig, maar door mijn gebrek aan Spaans was het onmogelijk om een gesprek te voeren.
De wandeling was geweldig, stevig schoeisel is zeker een vereiste en we hadden El Limón voor onszelf, waar Caesar vriendelijk foto’s heeft gemaakt.
Nadat we weer via het pad naar beneden waren gegaan, werd er door zijn familie een heerlijk en stevig ontbijt voor ons klaargemaakt en maakten we kennis met Sandra, die heerlijke cacao en koffie maakt, allemaal biologisch en zonder toevoegingen … Heerlijk.
De moeite waard om vroeg op te staan en erheen te rijden