We hadden instructeur Dan. Ik weet echt niet waarom, maar ik denk dat hij me in het bijzonder niet mocht? Hij bleef alle anderen in onze groep extra beurten geven als ze met hem uit waren en gaf veel verbale aanmoediging. Bij mij was hij meestal stil, geen extra beurten.
Ik probeerde het niet persoonlijk op te vatten, maar toen hij me gewoon oversloeg voor de tweede ronde van video's en zei dat hij zijn GoPro opbergde, riepen mijn vrienden dat hij me had overgeslagen. Hij draaide zich om, keek me aan en zei botweg: "Oh, je wilde meer?" Op een toon alsof ik om een speciale behandeling vroeg.
Op dat moment had ik er genoeg van en zei ik dat ik de rest oversloeg. Nadat ik was vertrokken, legden mijn vrienden me nogmaals uit dat ik geen extra video's wilde. Hij had gewoon mijn beurt overgeslagen. Hij vertelde hen dat hij in de war moet zijn geraakt. Maar hij heeft zich nooit verontschuldigd of me weer aangesproken. En hij hield de GoPro klaar voor nog een rondje met hen.
Ik weet niet wat ik heb gedaan waardoor hij me niet mag, maar hij zorgde ervoor dat het voor mij geen leuke tijd was.