We hadden Ken als onze culinaire gids, en hij was geweldig! Zo'n onvergetelijke kerel met zoveel kennis over de lokale culinaire scene. Dankzij Kens begeleiding konden we een paar dingen proberen die we zelf niet zouden hebben geprobeerd, en ook een paar dingen die op onze must-try-lijst stonden. We hebben deze rondleiding aan het begin van ons verblijf in Hanoi gedaan, wat de perfecte manier was om kennis te maken met de omgeving en het eten. Beveel deze culinaire rondleiding ten zeerste aan!