Het weer was absoluut vreselijk, dus we bleven niet lang – hoewel we wel even bij de openbare toiletten schuilden om wat van de verhalen te kunnen horen. In de advertentie staat dat je de honden op het strand kunt zien rennen, maar Aidan legde uit dat ze niet zonder riem mogen lopen. De honden die we hebben ontmoet, waren prachtig en ik kan me voorstellen dat het op een droge dag een fantastische ervaring zou zijn, maar de regen kwam met emmers naar beneden. Uiteraard ligt dit volledig buiten de controle van het bedrijf, maar het betekent gewoon dat ik geen nauwkeurige recensie kan schrijven over de ervaring, aangezien we na een half uur zijn vertrokken omdat we met kleine kinderen waren, en wij volwassenen ook kletsnat en koud waren. Tot de volgende keer! Bedankt, Aidan en jullie lieve hondjes, voor wat we wel hebben kunnen doen.