Waar begin ik eigenlijk? Onze tweede wandeling met hem voelde als een droom. Hij begeleidde ons niet alleen... hij creëerde deze hele ervaring die tegelijkertijd avontuurlijk en geruststellend aanvoelde. Vanaf het allereerste begin, koffie (je kon me niet gelukkiger maken in de ochtend🤣) en gebak (het beste!!! Ik heb nu drie dagen op rij hetzelfde gehad, help me🤣) zet de toon - zacht, bedachtzaam, vol leven☺️
De wandeling zelf was prachtig - sprookjesachtige, met mos bedekte paden, verborgen landschappen, eindeloos uitzicht op bergen die in fjorden smelten! Maar wat het onvergetelijk maakte, was hoe hij het allemaal liet zien, alsof hij onderweg kleine geheimpjes deelde.
En het lachen, daar is 🤣🤣 genoeg van! Hij laat zelfs de moeilijkste klim gemakkelijk aanvoelen, maakt grappen als je benen branden, houdt de stemming 😌 hoog en maakt de beste foto's van ons leven met alle goede hoeken😅!
Door deze wandeling werden we nog verliefder op Noorwegen... bedankt Gert, je bent de beste!