Mijn vrouw en ik zijn begin 70 en we vonden deze tour allebei geweldig. Het was niet te veel lopen. Er was veel informatie over de cultuur en daarom doen we deze rondleidingen. Alles werd zeer professioneel aan ons gepresenteerd, vriendelijke man dat we zo blij waren om deze tour te hebben, maakt het gemakkelijk om te begrijpen wat er plaatsvond in dit prachtige gebied van het begin van de tijd tot nu. Beveel deze tour ten zeerste aan, je zult er geen spijt van krijgen