Helaas voldeed het niet aan mijn verwachtingen.
Hoewel het eten smaakvol was en op verschillende manieren bereid, mogen gasten niet de in de mond smeltende kwaliteit verwachten die doorgaans wordt geassocieerd met premium A5 Wagyu. Er was weinig uitleg over de stukken, kwaliteiten, enz., waardoor de ervaring minder op een Wagyu-proeverij leek en meer op een standaard meergangenmaaltijd. Sommige van
de bereidingen waren niet bijzonder mals.
Ik had een meer interactieve eetervaring verwacht. De chef-koks bereiden het eten op een kleine open grill, wat van nature uitnodigt om foto's te maken. Ik zag echter een mededeling in de kleine lettertjes waarin stond dat gasten geen foto's van mensen mochten maken. Gezien de stijl van de ervaring voelde dit beleid enigszins tegenstrijdig en had het duidelijker gecommuniceerd kunnen worden. Het was een koude sfeer in vergelijking met de warme gastvrijheid die ik op veel luxe plekken in Kyoto/Tokyo had.
Over het algemeen had de maaltijd aangename aspecten, maar schoot ze tekort. De duurste maaltijd van mijn reis die ik het minst lekker vond.