Dit was leuk. Niet om de reden waarvoor ik het had geboekt, maar het bleek een goede ervaring te zijn.
Om eerlijk te zijn, het enige wat we deden aan elke tafel waar ik aan zat, was Engels praten, dus ik kreeg niet waarvoor ik was gekomen, namelijk om mijn Koreaans te spreken en te oefenen.
Ik heb geweldige mensen ontmoet en ik kon contact met ze maken, wat leuk was, maar als ik kijk naar het doel van de taaluitwisseling, ben ik niet tevreden. De kamer is ook groot, maar heeft zo'n slechte akoestiek, dus iedereen schreeuwt.
Het was geweldig gepland en met geweldige manieren om zowel Engels- als Koreaanssprekenden gemengd aan elke tafel te hebben. Het zou leuk zijn geweest als de gastheer iets had gedaan als "deze tafel spreekt alleen Koreaans" om ons te dwingen te leren en te oefenen.
Toen ik na 30 minuten vroeg om over te schakelen naar het Koreaans, was mijn tafel te verlegen, hoewel dat precies de reden was waarom ze waren gekomen. Ik denk dat het voor hen makkelijker is om het te doen, als het gewoon iets is wat je met je tafel moet doen, in plaats van iets wat je ervoor kiest om te doen.
Ik zou graag terugkomen om iemand te ontmoeten en contact te maken, maar niet om Koreaans te oefenen.