We zijn morgenvroeg om 08.30 uur meteen gaan snorkelen en kunnen dit tijdstip ten zeerste aanbevelen. Later komen er nog veel andere groepen aan, dus het wordt erg druk. Gelukkig waren we ook maar met z'n tweeën, en daar waren we erg blij om. Er waren veel vissen, roggen en natuurlijk schildpadden te zien! Daarna kun je de dag doorbrengen in de beachclub en je waardevolle spullen opbergen in een kluisje (borg: MXN 100). Bovendien mag er geen zonnebrandcrème worden gebruikt, omdat die schadelijk is voor koralen en het mariene leven. We waren erg onder de indruk en kunnen deze activiteit van harte aanbevelen!