De locatie is gewijzigd.Is er iets veranderd aan wat we gaan doen?Ik heb het gevraagd, maar mij werd verteld dat er geen waren.In werkelijkheid werd de marktervaring echter overgeslagen.
In plaats van een kookles zou het juister zijn om het te omschrijven als een bijeenkomst bij een vriend thuis, waar we hem zagen koken en genoten van een maaltijd.Het enige wat ik daadwerkelijk heb gedaan, is uien snijden.
De tijd die ik daar heb doorgebracht was aangenaam en de verhuurder was vriendelijk en aardig, maar het was niet wat ik zocht op het gebied van een kookworkshop.Hoewel we met z'n tweeën waren en voor drieën betaalden, vond ik de prijs onevenredig, zelfs als het alleen was om van de ervaring met locals te genieten.