Ik vond deze ervaring geweldig. Het was een absoluut mooie dag die ik voor altijd zal koesteren. Azulik Uh May was zo uniek en fascinerend om getuige te zijn en meer te weten te komen. Afgezien van de eigenlijke plek die geweldig was, was onze gids, Pepe, ook geweldig. Zo 'n lief, vriendelijk, gepassioneerd persoon en we hebben allemaal een geweldige tijd samen gehad. Hij nam geweldige foto's van ons, gaf ons zoveel fascinerende informatie over Azulik Uh May/nature/Mexico, en was gewoon een echt leuke, leuke tijd. We hadden veel geweldige gesprekken en ik waardeerde zijn algehele oprechte sfeer. We hebben het ook geweldig gehad tijdens de lunch en ook tijdens de rit - veel gelach en goede energie.
Als je van kunst, design, architectuur, schoonheid, natuur, rust en soortgelijke onderwerpen houdt, dan raad ik deze ervaring ten zeerste aan!