Het was een uitstekende reis met natuur in de stad. Je hebt het gevoel dat je een andere wereld binnengaat, weg van de drukte van de stad. De plek was erg mooi, met tjilpende vogels, boerderijen vol gewassen/fruit/bloemen en alles verliep in een rustig tempo. Het was alsof je de innerlijke rust vond. Davide was erg vriendelijk en ondersteunend. Ik moet deze reis aanbevelen als je de andere kant van Milaan wilt zien...