Wauw, waar moet ik überhaupt beginnen? Dit was een geweldig avontuur waar mijn man en ik op uit zijn getrokken. We hebben eerst de zipline gedaan met Junior en Martin, en ze hebben de ervaring zeker bijzonder gemaakt. Van gedetailleerde veiligheidsrondleidingen tot ervoor zorgen dat we altijd een glimlach op ons gezicht hadden. We waren zo tevreden dat mijn man meteen weer wilde gaan. Voor de quad zijn we naar een tweede locatie gegaan en ook daar hadden we ons niets beters kunnen wensen. De rondleiding duurde ongeveer twee uur en ik heb het gevoel dat deze onze verwachtingen ruimschoots overtrof. We gingen door water, reden door hooggelegen maar prachtige gebieden, en Enrique zorgde ervoor dat we genoeg video's en foto's maakten. Hij hielp ons wilde dieren te spotten, zoals paarden en krabben, en hielp ons zelfs om mango’s te krijgen toen we op het strand stopten. Over het algemeen een 10/10-ervaring en ik raad dit iedereen aan die geïnteresseerd is.