Dit was een heerlijke tour, in het Frans, die erg informatief was en vol historische feiten en anekdotes.
Een rondleiding in het Frans die ik zou aanraden. Ik heb me aangemeld nadat ik Soho had bezocht met Christian, een tour waar ik erg van hield. Deze is anders, maar net zo leerzaam en interessant.