Ik doe of vind rondleidingen meestal niet leuk, maar mijn vriend wilde het doen. Ik was aangenaam verrast en het heeft mijn mening over rondleidingen veranderd. We hebben meer kunnen leren over Georgia en zijn cultuur zonder dat het saai was, dus ik raad je ten zeerste aan om dit op je eerste of tweede dag van je reis in te plannen, omdat je je tijd in Georgia meer zult waarderen. Onze gids, Sergei, was erg gepassioneerd en kende 5 verschillende talen. Hij heeft ons ook restaurants en activiteiten aanbevolen en we zijn zo blij met zijn aanbevelingen. Het uitzicht was prachtig en we hebben veel gebied afgelegd zonder dat het te moeilijk was. Geen toeristische valkuilen hier.