Dit was een hoogtepunt van onze reis! We zijn zo dankbaar dat we deze ervaring met Zoran hebben gehad op zijn prachtige boot met de meest memorabele en heerlijke lunch (dank je Aleksandra!)…we hebben gewijnd, gedineerd, gelounged aan de voorkant van de boot en hebben het geweldig gehad met zwemmen langs de kust. Hij was geweldig met onze twee kinderen en nodigde hen uit om mee te helpen met het koken van het dessert. Ik genoot van zijn verhalen en leerde hem kennen. Het had niet perfecter kunnen zijn!! Hij en zijn vrouw communiceerden om van datum te wisselen vanwege harde wind, de parkeerplaats was allemaal heel gemakkelijk te vinden. Ik hoop dat we de kans krijgen om terug te komen naar dit prachtige gebied, een echte aanrader! Bedankt dat je ons hebt ontvangen!