Ik was enthousiast hiervoor en het is niets tegen de verhuurder, maar de ervaring was extreem midden. De chauffeur was vroeg, wat leuk was en nam ons mee naar de haven, kocht ons ticket en stuurde ons dan alleen op de speedboot, wat natuurlijk wordt verwacht. Zodra je naar buiten loopt, wacht een andere chauffeur op je om je rond het eiland te brengen. Onze chauffeur deed zijn werk, maar eerlijk gezegd was hij gewoon niet persoonlijk. We hebben veel chauffeurs gehad in Bali en hij was het gewoon niet. Wat klote is. Zorg er ook voor dat je geld meeneemt om foto's te maken, je hebt letterlijk maar 2 minuten om het te doen. (We hebben de boomhut & diamantstrand gedaan). Je gaat niet naar deze ervaring om te ontspannen en van het strand te genieten, het is alleen voor een foto en dan moet je vertrekken. Het is een EXTREEM gehaaste ervaring die niet de moeite waard voelde. Als je de boomhut foto neemt, weet dan dat het afhangt van je chauffeur, want hij zal de foto nemen. We waren uitgeput en kozen ervoor om om 14.30 uur te vertrekken in plaats van om 17.00 uur. Ze deden hun werk, maar zouden niet meer gaan.