De excursie was een eye-opener. Een echt reservaat waar we de dieren alleen voeren. We hebben ze nog niet aangeraakt, maar we konden een foto met ze maken. De dag dat we gingen, regende en donderde het de hele reis. Ze zorgden voor een poncho, wat nodig was, en regenlaarzen. Houd er rekening mee dat je voeten nog steeds nat zullen worden. De gids was zeer deskundig. Ik raad deze tour aan.