Mijn ervaring in São Paulo was onvergetelijk, grotendeels dankzij onze verhuurder. Ze was niet alleen een uitstekende gids, maar ook een prachtige die me de stad liet zien vanuit een authentiek perspectief: de geschiedenis, de kunst en de moderne ziel.
Elke rondleiding met haar was meer dan een bezoek; het was een gesprek met de stad zelf, geleid door iemand die er veel van houdt. Hun warmte, aandacht en manier van delen maakten elk moment speciaal, iets dat bij je blijft, zelfs nadat je bent vertrokken.
São Paulo is fascinerend, maar het door jouw ogen zien maakt het nog mooier