Ik heb een geweldige wandeling gehad en een dag die ik voor altijd zal onthouden. Hoewel dit een openbaar pad is waar ik technisch gezien alleen had kunnen lopen, heeft Key als gids de ervaring verhoogd, van het selecteren van de meest geschikte tijd om te gaan, tot het aanwijzen van de beste fotospots, tot het zorgvuldig meenemen van zowel een vriend als een hapje om te eten - hij heeft hier duidelijk talent voor en ik kan hem niet meer aanbevelen.
De wandeling zelf was prachtig, het pad is steil maar niet uitdagend, en het uitzicht is absoluut spectaculair. Ik zou heel graag weer in Seoul wandelen.