Na het lezen van eerdere recensies, was ik erg enthousiast om deze wijnmakerij voor Galentine's met mijn vrienden te ervaren. Ik ben blij dat de meeste recensenten een geweldige ervaring leken te hebben gehad, omdat mijn ervaring beter had gekund.
We kwamen aan en informeerden een dame die daar werkte dat we er waren voor een Airbnb-ervaring. Haar reactie leek alsof ik haar ongemak had bezorgd. Later kwamen we erachter dat we niet echt met Chris afspraken, maar met Neil. Ik heb twee keer het nummer gebeld dat op de reservering stond, maar het ging direct naar voicemail.
Onze eerste interactie met Neil was niet zo goed. Hij leek overweldigd en zenuwachtig. We wisten niet dat anderen die de ervaring tegelijkertijd hadden geboekt, te laat waren en op basis van wat hij aan de andere medewerker communiceerde, nam hij aan dat wij het waren.
Al met al hebben we het beste van de ervaring gemaakt, maar we zijn niet van plan terug te keren. Ik denk ook niet dat het $ 75 waard is.