De tour was GEWELDIG! Dank aan de hele bemanning, vooral aan Latte, de jongedame die, geloof ik, Yoco heette (sorry als ik het mis heb), en de drie kapiteins.
Ik was alleen op reis en Latte zorgde ervoor dat ik me nooit alleen voelde. De hele bemanning was attent, gastvrij en zorgde ervoor dat iedereen zich comfortabel voelde vanaf het moment dat we aankwamen. We zaten in de Blue Group en het personeel heeft de vertrekken op basis van de gekleurde polsbandjes geweldig georganiseerd.
Het eten bij aankomst was goed en toen we eenmaal aan boord van de boot waren, legde de bemanning grondig uit wat we tijdens de tour konden verwachten. Ze zorgden voor voldoende snacks, drankjes en water, zodat iedereen goed verzorgd was.
Latte en de rest van het team zorgden ervoor dat we ons tijdens de hele ervaring op ons gemak voelden, betrokken waren en lachten. Het enige onprettige is het schudden, wat te verwachten is aangezien we op een boot zaten. Toch communiceren ze dat aan je. Hun gastvrijheid maakte de reis echt onvergetelijk.
Deze tour is een must-do!