Een zeer aangename ervaring die een geweldig inzicht geeft in het leven van een onafhankelijke, biologische wijnproducent. De boeiende presentatie, rondleiding en wijnproeverij waren uitstekend georganiseerd, ontspannen en informeel, maar toch voldoende informatief. Er waren volop mogelijkheden om vragen te stellen en een goede variëteit aan wijnen om te kopen, die we allemaal hadden kunnen proeven. Zowel de ervaring als de wijn waren uitstekend en worden ten zeerste aanbevolen. Bedankt, Maire, en de beste wensen voor je toekomstige succes met het familiebedrijf in het uitdagende klimaat!