Deze rondleiding was geweldig! Van iemand die niet in de design- of architectuurwereld zit. Ik vond het geweldig om nieuwe ruimtes en hoekjes en gaatjes van Oaxaca te verkennen. Fernando houdt echt van wat hij doet en dat blijkt. We leerden al snel dat als je in Oaxaca een open deur ziet, je naar binnen moet gaan. We zagen zoveel ongelooflijke binnenplaatsen, musea en plaatsen die we anders nooit zouden hebben gezien. Van oud tot nieuw. Geweldig om ook de kleurrijke wijk Jalatlaco te verkennen. En we maakten lijsten met plekken en ervaringen om tijdens ons bezoek naar terug te komen. Fernando bouwt ook tijd in voor reflectie, ontspanning en (leuke) toiletpauzes. Goede waarde!