Ik raad dit ten zeerste aan voor gezinnen. We reisden met onze drie kinderen (9, 7 en 4 jaar) en ze vonden het allemaal geweldig. De omgeving is prachtig, de lunch was heerlijk, we hebben veel geleerd en onze gids Maria was echt geweldig met kinderen. Onze kinderen vonden het vooral geweldig om de legende van La Llorona te leren kennen, om te helpen bij het maken van guacamole op de boot en om echte axolotls (en nog een paar andere dieren) te zien. Ze vonden het ook geweldig om nummers uit te kiezen voor een mariachi-band om op onze boot op te voeren en om de eilanden te verkennen. Deze excursie was een van hun favoriete activiteiten tijdens ons verblijf in Mexico-Stad, en dat zegt veel, want ze hebben overal van genoten.