Onze chauffeur en gids waren erg warm en vriendelijk en wezen onderweg op dingen. We werden opgehaald zeer dicht bij onze riad in de medina - op 2 minuten afstand. Ik voelde me veilig tijdens de rit en de wandeling. Tijdens de wandeling besteedde onze gids extra zorg en geduld aan mijn waardigere, van wie we onderweg ontdekten dat hij hoogtevrees had - de gids gaf hem zijn wandelstokken. We hadden een pauze voor Marokkaanse thee, die inbegrepen was, en tagine op de terugweg, die ook inbegrepen was.