Het is een manier om te genieten van de zee die je niet wilt missen. De ervaring van vissen op de pier met de lokale bevolking is bijzonder. Carlos en Ivon helpen je om plezier te hebben, zelfs voor beginners. Het biedt alles wat je nodig hebt, maar niet te commercieel, dus het voelt alsof je met een vriend aan het vissen bent. Er is vis achtergelaten waar je kunt lunchen na het loslaten van veel vis. Ivon heeft het persoonlijk verzorgd. muchas gracias. de beste ervaring in Mexico!