Dit was de eerste keer dat mijn man en ik dit soort ervaringen hadden, en we hebben er echt van genoten. Abby was boeiend, humoristisch, professioneel, hoffelijk, punctueel, een geweldige kok en had een doordacht menuplan. We hadden een geweldige driegangenmaaltijd, hebben een heleboel gelachen en genoten van de ervaring.