Ik denk niet dat deze ervaring goed wordt beheerd.
Op de dag dat ik gepland was om te gaan, kreeg ik een telefoontje terwijl ik onderweg was om te zeggen dat het evenement was geannuleerd. Ik was een beetje overstuur dat ze het niet eerder hadden geannuleerd, zodat ik andere plannen had kunnen maken en mijn tijd/geld niet had verspild, maar whatever.
Ik wilde nog steeds echt gaan, dus vroeg ik wanneer ze annuleerden of ik gewoon kon veranderen naar de volgende dag dat het beschikbaar was in plaats van een terugbetaling te krijgen. Dat was een vergissing.
Laat de volgende dag realiseerde ik me dat ik het niet kon halen en vroeg ik om het opnieuw in te plannen voor de rest van de week. Ik bood ook aan om een extra ticket te kopen voor een andere persoon die mee wilde. Eerst werd ik genegeerd, toen ik het opnieuw vroeg kreeg ik een soort onbeleefde reactie dat ze niet zouden verzetten.
Dus omdat ze weigerden om opnieuw te plannen, kreeg de host betaald... wat goed voor hen is, denk ik. Het lijkt erop dat anderen in het verleden van dit evenement hebben genoten, dus misschien is het gewoon pech. Maar dat was mijn ervaring.