Mijn hele gezin speelt tennis, dus dit leek iets waar we van zouden genieten. We hebben veel plezier gehad met spelen op het strand met David en zijn vrienden. Hij liet ons de basics zien, toen oefenden en speelden we een tijdje alleen onze groep. Na ongeveer 20 minuten zodra we het onder de knie kregen, wisselden we van partner en speelden we een mini-toernooi op twee banen, wat echt leuk was. We waren blij dat het niet alleen onze familie was, want het spelen met locals gaf het echt een unieke ervaring. Het was echt fijn om toegang te hebben tot de Nike-box en ze hadden ook kluisjes voor ons om onze spullen in op te bergen, een badkamer en water voor en na het spelen. Over het algemeen was het erg leuk en een goede training.