We hebben echt genoten van deze ervaring, iedereen was zo gastvrij, deskundig en gepassioneerd over het familiebedrijf.
Heerlijke honing en olijfolie, en een heel zoet tintje helemaal aan het eind.
In Athene lijkt elke bar/restaurant een olijfolie- en honingproeverij aan te bieden, maar het duurt maar 20 minuten. Dat is niet wat hier wordt aangeboden. We raden dit van harte aan iedereen aan die Athene bezoekt, want het is een persoonlijke proeverij en je krijgt de tijd om te genieten.