Juan Pablo, de kunstenaar, vertelde ons zijn verhaal, liet ons zijn schilderijen zien, vertelde ons over kunst en in de loop van zijn verhalen maakten mijn kinderen en ik verschillende schilderijen.
Het idee was dat een van ons een lijn zou trekken en de ander zou antwoorden op de lijn, maar we konden niet denken, we moesten voelen; Pao werd de fee van kleuren, hij mengde een aantal prachtige kleuren die we drieën gebruikten, Juancho controleerde of dingen artistiek werden vastgelegd, ik, nou, ik deed wat ik kon 😂 hoewel iets dat me veel verraste was dat ik me meer comfortabel voelde met mijn linkerhand, ik ben rechtshandig 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️.
Uitstekend, je kunt het niet missen!