Vond de rondleiding geweldig. Ik was te laat en dacht dat ik de rondleiding had gemist. Maar onze vriendelijke gastheer wachtte op ons en trakteerde ons op een zeer deskundige ervaring, en het voelde een beetje alsof ik gewoon een familievriend ontmoette, zo gastvrij en persoonlijk was het. Sommige rondleidingen zijn robotachtig en kunnen je het gevoel geven dat je gewoon door een vooraf opgestelde infomercial loopt. Dit is verre van jouw gesprek, neem je smaakpapillen mee en lees meer over je appels en bessen 😂. We drinken nu maar één cider, volgens mijn vrouw en mij.