Katsia was zeer deskundig en vriendelijk, maar nadat de tour was voltooid, vroeg ik me af of ik de beschrijving correct had gelezen. De tour ging meer over high-end modeontwerpers. Hun kleding viel zeker buiten mijn budget, wat ik wel vermeldde nadat ik de prijs van een jas in de eerste designerwinkel had ontdekt, en toch nam ze me mee naar nog twee winkels, waarbij ze items uitkoos die er goed op me zouden uitzien. Ik heb uiteindelijk een shirt gekocht uit schuldgevoel. Ik las de beschrijving van de tour achteraf, en ik ging niet naar de apotheker Buly, noch ontmoette ik de producenten in een overdekte markt. Ik heb de geschiedenis van de naam van de markt geleerd. Ze liet me achter bij Merci, maar er was geen koffie en gesprek zoals vermeld in de beschrijving. Over het algemeen voelde ik me ongemakkelijk tijdens deze tour. Dat had ik moeten zeggen, maar ik wilde niet teleurstellen.