Deze groepsreis is zeer aan te bevelen. Met de gids Antigoni, ze is zeer goed geïnformeerd over de kunst, en ze koos waardevolle stukken graffiti om te bezoeken, en introduceerde ook de stadscultuur aan de gasten. Zeer georganiseerd. En de tour was niet vermoeiend, we gingen langzaam, zeer comfortabel, stopten in een goed café om een pauze te nemen.