Het was een mooie rondleiding, de gids, Marita, was uitstekend en grappig. We zijn naar een aantal mooie plekken geweest, maar het weer was slecht, dus we hebben er niet veel van gezien. Hoewel het naar verwachting redelijk zou zijn, is er in de Hooglanden veel onvoorspelbaarheid. Ik denk dat we in de toekomst de reis de dag ervoor zouden boeken, wanneer het weer beter bekend was. Het bedrijf en de gids waren geweldig, maar dat is veel geld om naar mist en regen te kijken.